Thursday 2 January 2014

Aku




selama beberapa tahun aku bersama dia, bercinta, berkasih sayang, setiap hari ingin sahaja aku bertanya apakah yang menyebabkan dia sayang dan cinta padaku sedangkan aku sendiri benci akan diri sendiri. 
Tiada yang istimewa ada padaku yang aku fikir boleh membuat mana2 manusia suka padaku. Pernah aku terfikir jika kami putus, bermakna aku adalah punca segalanya. Terlalu banyak kekurangan yang ada pada diri yang rasanya tidak layak mendapat insan sebaik dia.
Bersyukurnya aku mendapat si dia
jika kuat takdir kami untuk bersama ya Allah
pandulah kami ke jalan mu,
tontonlah langkah kami, 
dan
hati kami ke arahmu ya Rabb...
 
pernah aku berkata pada diri
jika aku disayangi,
akan ku gembirakan hati pemilik hatiku sehingga akhir hayatnya
dan
jika aku dicintai,
akan ku abdikan diriku bersamanya menyemai cinta yang tidak 
akan ku sia-siakan hingga kesyurganya.
Doaku sentiasa ada untukmu sayang..
 
SEMOGA SEGALANYA LANCAR..
 

No comments:

Post a Comment